Khamis, 1 April 2010

Oblong Burger...


Oblong burger..korang tau tak ape benda tu?korang mungkin dah tau..
tp aku baru je tau,kesian kat aku...

ni sri sedang masak oblong untuk kami

Mlm ni kwn aku si norzil blanja aku mkn oblong kat gerai Sri Burger kat tmn perumahan aku ni..tmn peruda namanye,selepas kami bersembang mengenainye d facebook bersama sorang lg kwn nama ziana.Oblong adalah salah satu dari spesis burger,tp tak semua gerai burger ada jual oblong tu pasai la aku tak tau...selalu ada burger ngan benjo je...setelah menikmati oblong buat pertama kalinye,aku merumuskan bahawa oblong memang sejenis makanan yg sedap,lebih sedap dari burger.

ni la oblong tp yg ni blom d cantum lg

Dari segi rekabentuknye pula,oblong ni panjang mcm prosperity burger yg jual kat McDonald tu,kalau burger bulat je kan..tp sebelum ni norzil kata rupanye mcm cucur badak!

Thanks 2 norzil n ziana yg memperkenalkan oblong ni kat aku,kalau tak ntah bila la aku nk tau..
Oblong di Sri Burger ni memang sedap..Lepas ni giliran ziana plak blanja...RM3.80 je satu..

Sri Burger Tmn Peruda

Sebenarnye ni la mlm pertama Sri Burger Tmn Peruda Menjual oblong,sebelum ni tak ada.Dan perkara yg paling aku suka tentang Sri Burger adalah kebersihan,gerai ni mmg bersih,selesa la ckit...


Tamat.

0 ulasan: